null

Siłownie plenerowe - Park Kultury w Powsinie

Drukuj link otwiera się w nowej karcie
Siłownia plenerowa w parku
Siłownia plenerowa | Autor: Park Kultury

Siłownie plenerowe są ogólnodostępne dla każdego. Ćwiczenia na urządzeniach są łatwe i przyjemne, a efektem ćwiczeń jest lepsza kondycja i szczuplejsza sylwetka. Ponadto siłownia plenerowa łączy aktywność fizyczną z możliwością przebywania na świeżym powietrzu.

Pierwsza siłownia plenerowa w Parku Kultury w Powsinie powstała ze środków Dzielnicy Ursynów, a jej lokalizacja została wybrana przez mieszkańców dzielnicy.

Druga siłownia plenerowa powstała dzięki firmie Atletica Nova Sp. z o.o. dystrybutora “Inter Atletica” i znajduje się w sąsiedztwie amfiteatru. 

W siłowni znajdują się następujące urządzenia:

  1. biegacz - wzmacniający mięśnie nóg i bioder, imituje ruch biegu przy minimalnym obciążeniu stawów,
  2. prasa nożna - wzmacniająca mięśnie nóg,
  3. wioślarz - wzmacniający mięśnie nóg, brzucha, klatki piersiowej, ramion i górnej partii pleców,
  4. jeździec - wzmacniający mięśnie nóg, brzucha, ramion i górnej partii pleców,
  5. rower - wzmacniający mięśnie brzucha, nóg i rąk,
  6. steper - wzmacniający mięśnie kończyn dolnych i brzucha, wspomagający aktywność stawów biodrowych oraz kolanowych,
  7. surfer - wzmacniający mięśnie kończyn dolnych i brzucha, wspomagający aktywność stawów biodrowych oraz kręgosłupa lędźwiowego,
  8. narty - wzmacniające partie mięśniowe górnych i dolnych części ciała: nogi, pośladki, biodra, brzuch, klatka piersiowa, ramiona, barki, grzbiet,
  9. orbitrek - wzmacniający partie mięśniowe górnych i dolnych części ciała: nogi, pośladki, biodra, brzuch, klatka piersiowa, ramiona, barki, grzbiet,
  10. ławka - wzmacniająca mięśnie proste i skośne brzucha,
  11. twister - wzmacniający mięśnie brzucha i talii,
  12. krzesło do wyciskania- wzmacniające mięśnie klatki piersiowej i ramion,
  13. wyciąg górny - wzmacniający mięśnie barków, ramion i górnych partii pleców.

W drugiej siłowni znajdują się następujące urządzenia:

  1. prasa nożna - wzmacniająca mięśnie nóg,
  2. poręcze - ćwiczenia aktywizują wszystkie partie mięśniowe,
  3. biegacz - wzmacniający mięśnie nóg i bioder , imituje ruch biegu przy minimalnym obciążeniu stawów,
  4. orbitrek - wzmacniający partie mięśniowe górnych i dolnych części ciała: nogi, pośladki, biodra, brzuch, klatka piersiowa, ramiona, barki, grzbiet,
  5. drążek - wzmacniający mięśnie obręczy barkowej, piersi i pleców. Korzystnie wpływa na układ krążeniowo-oddechowy. Pomaga w korekcji postawy,
  6. podciąg nóg - wzmacniający mięśnie brzuch, grzbietu, ud i kończyn górnych,
  7. trenażer nóg- wzmocnienie mięśni brzucha, grzbietu, ud i kończyn górnych,
  8. ławka do ćwiczeń mięśni grzbietu - wzmocnienie mięśni brzucha, grzbietu i ud,
  9. wioślarz - wzmacniający mięśnie nóg, brzucha, klatki piersiowej, ramion i górnej partii pleców.

Siłownia przeznaczona jest dla osób dorosłych i dzieci powyżej 10 roku życia. Dzieci poniżej 14 roku życia mogą korzystać z urządzeń tylko pod opieką osoby dorosłej. Z urządzeń nie mogą korzystać użytkownicy poniżej 140 cm wzrostu.

Zobacz galerię (6 zdjęć />)
Siłownia plenerowa na tle parku
Siłownia plenerowa

Sprawdź lokalizację na mapie