Identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizualna konsekwentnie tworzy spójny wizerunek Ośrodka, który pozwala nas wyróżnić na tle innych jednostek oraz zbudować naszą rozpoznawalność wśród klientów. Źródło przekazu jest łatwe do zidentyfikowania, a on sam bardziej wiarygodny. 
 

Opis logotypu

Podstawowym elementem, wokół którego jest budowana cała komunikacja wizualna Ośrodka Sportu i Rekreacji Targówek jest logotyp OSiR, używany w dwóch wariantach kolorystycznych: ciemnym i jasnym.

Do 2016 roku funkcjonował poniższy logotyp.

Logo OSiR Targówek z 2015 roku

 

Aktualnie kolorystyka ciemna odnosi się do zakresu barw od czerwonej do ciemnopomarańczowej oraz barwy ciemnogranatowej, natomiast kolorystyka jasna to barwa biała i zielona.

Podczas słonecznych dni jesteśmy całkowicie zasilani przez zieloną energię na pływalni Polonez. Z tego powodu nasz logotyp został odświeżony – dodaliśmy barwę jasnozieloną i hasło “Napędza nas słońce”. Zmiany mają podkreślić naszą transformacje energetyczną.

Niektóre nasze obiekty posiadają własne logotypy, a nad innymi pracujemy.

Gotowy zestaw logotypów

Zachęcamy do pobrania gotowego zestawu logotypów.